دكترشريعتي
نوشته شده توسط : الهام

-  وقتی که دیگر نبود

  من به بودنش نیازمند شدم

  وقتی که دیگر رفت

  من به انتظار آمدنش نشستم

  وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد

   من او را دوست داشتم

   وقتی که او تمام کرد

   من شروع کردم

   وقتی که او تمام شد

   من آغاز کردم

   چه سخت است تنها متولد شدن

  مثل تنها زندگی کردن است

  مثل تنها مردن....

  (دکتر علی شریعتي)

 

-  دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ... کسی که تورا دوست دارد ،

 

  تو دوستش نمی داری ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ... به رسم و آئین هرگز

 

   به هم نمی رسند ... و این رنج است ... (دکتر علی شریعتی)

 

-  شرافت مرد هم چون بکارت یک دختر است اگر یکبار لکه دار شد دیگر جبران پذیر نیست

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 210
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
6339 در تاریخ : 1389/9/1/1 - - گفته است :
http://dc112.4shared.com/download/2lTmEDjx/22_ZENDONE_DEL__1 _.mp3?tsid=20101122-113623-b739ca85
پاسخ:قربون اون دل زندونيت غصه نخور....هر چي خدا خواست همون شداز اين به بعدشم همون ميشه كه اون بالايي بخواد...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: